Vi väntar valpar!!
I början av juli 2026 kommer vår nästa valpkull. Det är fina Norah, 6 år, som ska få sin 3:e och sista kull. Hon är röntgad A+A höfter / O+O armbågar, ögonlyst UA. Utställd med excellent. Hon är svensk viltspårschampion och älskar att apportera. Norah har tidigare lämnat fina avkommor som är fria på både ED och HD.
Norah är parad med vår egen avkomma Zammy (Guldnozens Bamze af Zaga,) en mycket trevlig och lugn hane på 3 år. Zammy har genomfört BPH med skott, är utställd med excellent och har rallylydnadens första 2 titlar (nybörjare + fortsättning) Röntgad B+B / 0 + 0, öga UA och gentestad fri från PRA.
Vi hade även hoppats på valpkull efter Milla men tyvärr ser hon ut att gå tom. Hon visar tydliga tecken på att vara dräktig men ultraljudet sa något annat. Men det finns en liten chans att det trots allt gömmer sig valpar där inne, vi får vänta och se helt enkelt.
Är du intresserad av en Guldnoz-valp? Hör av dig redan nu och berätta vad ni kan erbjuda. Spännande för er att vara med på resan redan från ett tidigt stadie. Vi har alltid stor efterfrågan på våra valpar, så ju tidigare du hör av dig, desto bättre.
Välkommen att maila till kennelguldnozen@gmail.com
